Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Donnerstag, 5. September 2013

Meine erste Challengeteilnahme - my first challenges


Hallo zusammen,
heute möchte ich zum ersten Mal an einigen Challenges teilnehmen.
today I want to participate in some challenges.

Hier ist meine Karte:
here is my card:


Bei Lindys stampgang habe ich vor einiger Zeit einige Farben eingekauft - und was soll ich sagen: ich liebe es, damit zu arbeiten!
Some time ago I bought some colors from Lindy´s stampgang- and what shall I say: I love to play with it!

Nun möchte ich an ihrer challenge teilnehmen
Now I want to participate in their challenge

0913 September color challenge for Lindy's Stamp Gang
























 Ich habe 2 der wunderschönen Papiere von Maja Design "vintage summer basics" verwendet.
I used 2 of the wonderful papers from Maja Design "vintage summer basics".

Um etwas textur zu bekommen, habe ich Modelliermasse mit witchs-potion-purple und Jack-in-the-Pulpit-Teal eingefärbt und mit einer Schablone aufgetragen.
To get some texture, I added witchs-potion-purple and Jack-in-the-Pulpit-Teal  to my modelling paste and masked it.







Die große Blume habe ich aus einer alten Spitze zusammengenäht. Danach habe ich sie mit witchs-potion-purplesalt-water-taffy  und sunset-pink eingefärbt.

The big flower I sewed of old lace from my stuff and colored with witchs-potion-purplesalt-water-taffy  and sunset-pink.


 In die Mitte habe ich eine Perle genäht.
To the middle I added a perl.









Die Stempel sind von laBlanche, das Gesicht ist mit distress inks coloriert und der Hintergrund der Stempel mit  salt-water-taffy gefärbt.
The stamps are from laBlanche, the face is colored with distress inks and the backround of the stamps are sprayed with salt-water-taffy.

Die Karte habe ich mit einem paper-doily, mehr Spitze, Halbperlen, kleinen Blüten und Blättern von petaloo und selbstgemachten Rosen verziert.
I finished my card with paper doily, more lace, perls, little flowers and leaves from pentaloo and handmade roses.

Vielen Dank für´s Anschauen!
Thank you for visiting! 

An folgenden challenges möchte ich teilnehmen:
crafters-corner-challenge-12-321
lindys-stamp-gang-color-challenge-september
liveandlovecrafts challenge15
frilly and funkie - anything-goes
challenges4everybody challenge-28-anything-goes
rhedd & rosies something-for-ladies14th-challenge
http://stampandcreateblog.blogspot.de/2013/09/september-monthly-challenge-birthdays.html
http://theshabbytearoom.blogspot.de/2013/09/week-182-sweet-summertime.html







5 Kommentare:

  1. What a beautiful vintage themed card, very pretty colours and papers, the added lace is gorgeous, many thanks for sharing with us @ Rhedd and Rosie's challenge, good luck Hun, Zoe DT xx

    AntwortenLöschen
  2. Lovely vintage image - that rose is beautiful! Many thanks for entering the Rhedd and Rosie's Challenge and good luck! Melissa (DT) xxxx

    AntwortenLöschen
  3. This is beautiful! So unique! Thank you so much for sharing this with us at Stamp and Create! Good luck!
    Rene ;D

    AntwortenLöschen
  4. Thank you for entering this very pretty card in Rhedd and Rosie's challenge! Wendy DT xx

    AntwortenLöschen