Gesamtzahl der Seitenaufrufe

Sonntag, 13. September 2015

Layout "Life The Life You Love" für C´est Magnifique Kits September

Hallo zusammen, heute zeige ich euch mein drittes Layout für den September bei C´est Magnifique Kits! Ich habe wieder mit dem Main Kit, dem Embellishment Add-on Mixed Media Kit, und dem Flower Add-on gearbeitet.
Hi all, today I want to show you my third layout for C´est Magnifique Kits! For this layout I dived deep into pink. :) The kits contain some beautiful pink goodies, especially the Flower Add-on with some really girly pink flowers I wanted to use! I also used the the Main Kit, the Embellishment Add-on and the the Mixed Media Kit.

From my stash: Pearl pen, stickles, Glimmer Glaze, mist, Mica flakes
I´m totally in love with these tiny wood veneer pieces from the Embellishment Add On!


The vellum hearts with their transparency add some interest.
Vielen Dank für den Besuch und ich wünsche einen schönen Sonntag!
Thank you for your visit and have a wonderful sunday!







Kommentare:

  1. Fantastic layout Evelyn! Love the burst of vibrant color!

    AntwortenLöschen
  2. Amazing! The vivid pink is so dramatic with the b&w - wonderful.
    Alison xx

    AntwortenLöschen
  3. Ach ist das aber klasse gemacht Evelyn, toll wie du die Dame mit Schweinchen mit schwarzweiß und etwas rosa und rot in Szene gesetzt hast. Gefällt mir megagut. Ich habe die Karte mit der Schweinedame dieses Jahr zum Geburtstag bekommen und vielleicht verarbeite ich sie auch mal zu so einer Collage.
    Liebe Grüße
    Sabine

    AntwortenLöschen